Letáky, pozvánky, vizitky, hlavičkové papíry, papírové složky s klopami, manuály, produktové katalogy, ročenky, trhací bloky, sylaby a jiné materiály pro školení, plakáty, ale například i roll up bannery a další formy foliových a polepových reklam.
Přehled akcí konaných od 1. ledna 2024 včetně programů a přihlášek.
Podmínky, formuláře - vše co potřebujete k úspěšnému přihlášení do HR 2023.
Chcete znát cenu ? Neváhejte ! Napište nebo zavolejte. Cenová kalkulace je zcela zdarma a výsledek je v drtivé většině případů lepší jak u on-line kalkulaček.
Tel.: 603 868 457
e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Osobně doporučuji zavolat, kalkulaci pak následovně dostanete e-mailem. Aleš Rett
Naše práce mluví za nás. Podívejte se na již vydané publikace, časopisy, katalogy a další tiskoviny které jsme dělali nejen pro obce, firmy a soukromé osoby.
Naše nakladatelská a polygrafická činnost začala v roce 1991. V době, kdy se sazba dělala ještě na fólie, korektury se zanášely výhradně na papír atd. Technika se změnila a náš přístup k tvorbě publikace se jen zdokonalil.
Přistupujeme k „výrobě“ knihy, časopisů, firemních tiskovin jako k tvorbě.
Publikace by měla graficky odpovídat obsahu, účelu (font, barevnost, papír a mnoho dalšího) a samozřejmě souznít např. s organizací, firmou, prostě místem, které představuje.
Tento přístup se nám osvědčuje zvláště u výroby knih na klíč, kdy nejdříve posloucháme a pak navrhujeme, jak by publikace mohla vypadat.
Umíme moderní techniky tisku, a tím i přípravy sazby jako UV DripOff, parciální a jiné laky, různé formáty a případné výřezy, ale to neznamená, že neumíme udělat publikaci v černotě. Vůbec ne. Dokážeme udělat a graficky si pohrát jak s černobílou, tak plnobarevnou knihou, stejně tak i tematicky, s fotografickou a na druhé straně s technickými tabulkami (normami) nebo časopisy, katalogy, plakáty, firemními tiskovinami.
Součástí dobré publikace, časopisu a veškerých tiskovin jsou samozřejmě korektury, a to jak gramatické tak stylistické. Vždy vám dáme návrhy na případné úpravy. Při dostatku času vám publikací uděláme i po autorské stránce. Spolupracujeme s autory, kteří pro vás můžou udělat kvalitní publikaci typu Dějiny obce.
Pokud si nejste jisti, kdy začít na publikaci, časopisu pracovat, tak nyní – zavolejte nám na tel. číslo 603 868 457 nebo napište na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. a my Vám na základě Vašich přání vyhotovíme nezávaznou kalkulaci.
Nelze paušálně odpovědět. Ne, že bychom neuměli – naopak. Ale každá publikace, časopis je originál a podle toho se odvíjí její výrobní cena. Chceme být seriózní, proto o ceně jednáme osobně na základě zcela konkrétních parametrů. Rovněž, navrhujeme úspory - např. barevnost, formát apod.
Jistě je dobré přijít s určitou představou - čím zkušenější autor, tím jasnější představa. Ale v naprosté většině případů s námi výslednou podobu více, či méně konzultují i mnozí zadavatelé tzv. knih na klíč.
S každým autorem (zadavatelem) jsme připraveni prodiskutovat různé varianty tak, aby kvalita díla a jeho cena byly v optimálním poměru.
Pokud jde o ČB nebo plnobarevnou publikaci, pak víceméně ano. Pokud však jde ČB publikaci doplněnou několika barevnými prvky a nemáte peníze na rozhazování, pak ne.
Kniha (jakkoli vázaná) se v tiskárně tiskne po jednotlivých arších. Umístíme-li barvu byť na jedinou stránku archu, tiskne se celý arch jako barevný. Což je řádově dražší. Proto je vždy třeba zvážit a probrat vhodné umístění barevných obrázků. Je také rozdíl, chceme-li obrázek plnobarevný nebo jedno, dvoubarevný (byť v různých odstínech atd. To všechno a mnoho dalších věcí ovlivňuje cenu knihy (viz bod 1). Poněkud jinak je tomu u publikací, které nejsou vázané (lepené) - např. skládající se z volných listů.
To záleží na mnoha věcech (faktorech). Ať je to rozsah knížky, její forma (prostý jednoduchý text, odborný nebo umělecký text, kombinace textu s obrázky, fotografiemi atd.), jestli je text definitivní nebo se s ním bude dále pracovat (což většinou zjistí redaktor), v jaké kvalitě a jak jsou připravené fotografie (jestli se budou vkládat o textu nebo budou tvořit samostatnou přílohu…). Takových věcí je mnoho a je nutné je probrat nejlépe na osobní schůzce. Zjednodušeně by se dalo říct, že pokud je vše připraveno a relativně jednoduchý text(řekněme v rozsahu do 150, 180 normostran) se „jenom“ zkoriguje, vysází a vytiskne (+ návrh obálky), mohli bychom mluvit minimálně o jednom a půl měsíci. U náročnějších či obsáhlejších titulů je vše násobně delší. Jinak řečeno: Je-li začátek ledna a vy byste chtěli vydat váš rukopis do půlky září, už není na co čekat a je nejvyšší čas se na nás obrátit. Pokud text zpracováváme na vaši objednávku my podle vašich podkladů, pak je na jeho tvorbu nutno počítat (samozřejmě opět s ohledem na rozsah a náročnost) s minimálně osmi měsíci.