Informace a vytváření prostoru pro šíření odborných informací o hornické činnosti, činnosti prováděné hornickým způsobem, o nakládání s výbušninami a dalších souvisejících činnostech.
provedeme Vás tvorbou knihy od začátku až po dodaní samotné knihy
Letáky, pozvánky, vizitky, hlavičkové papíry, papírové složky s klopami, manuály, produktové katalogy, ročenky, trhací bloky, sylaby a jiné materiály pro školení, plakáty, ale například i roll up bannery a další formy foliových a polepových reklam.
Autor: Vlastimila Kazdová
| počet stran: 96
Soubor činností zaměřených na výchovu řeči dětí a rodičů, je rozpracován do čtyřech lekcí. Každá lekce má svou logickou strukturu – sluchová cvičení, gymnastiku mluvidel, průpravná artikulační cvičení, rytmická mluvní cvičení – prvky...
Autor: PaedDr. Karla Svobodová
Autor : PaedDr. Karla Svobodová(Působila mnoho let jako klinická logopedka v ambulantní péči, nyní již téměř stejně dlouhou dobu pracuje ve speciálně pedagogickém centru pro sluchově postižené. Zabývá se zejména logopedickou péčí o sluchově...
Autor: PaedDr. Karla Svobodová
Poznávání slabiky je východiskem další analýzy a syntézy v oblasti řeči – rozlišování a poznávání jednotlivých fonémů jazyka – samohlásek a souhlásek. Práce se slabikou je důležitou součástí podpory přirozeného vývoje řeči a jazyka dětí v...
Autor: PaedDr. Karla Svobodová
Fonematický sluch je schopnost rozlišovat sluchem fonémy, tj. hlásky mateřského jazyka, které mají funkci významotvornou. Změnou fonému ve slově se změní i význam slova. Specifická schopnost sluchového vnímání a rozlišování fonémů mateřského...
Autor: PaedDr. Karla Svobodová, Ilustrace: Mgr. Šárka Nogová Program: Mgr. Václav Bazgier
Výukový interaktivní program na podporu správného a přirozeného vývoje řeči a na logopedickou
Výukový program je určen k podpoře správného a přirozeného vývoje řeči a jazyka v rodině, v předškolních zařízeních, v elementárních třídách...
Autor: Dana Kutálková
Obrazový a metodický materiál k podpoře správného a přirozeného vývoje řeči a logopedické prevenci v rámci předškolních zařízení, elementárních tříd základních škol, ve speciálních pedagogických zařízeních a v ambulacích klinických logopedů....